Intensiv vecka

Sorry för dålig uppdatering denna veckan. Jag har prov i meteorologi på måndag så det har varit mycket plugg. Och mycket att förbereda och tänka på inför simulatorpassen. Men imon är det äntligen fredag och jag kan andas ut lite.. Bara lite.. På lördag måste jag fortsätta plugga meteorologi :)

Imon blir det middag på Vasastan. Josefine ska till Argentina ett år och plugga, så det blir lite avskedsparty :) Kommer bli kanon :)

Jag har förresten köpt en badrumsmatta idag :) Mörkmörk lilagrå liten rund sak. Jättefin och så mysigt att trampa på. Lagom stor till mitt lilla badrum :) Golvet där inne är ganska kallt, och nu till vintern kommer det nog bli hemskt! Så mattan behövs :) Sedan drar det från fönstret, jättemycket. Jag har varit konstant förkyld sen jag flyttade hit. Det är lite sprickor under fönsterkarmen och när det blåser mycket ute kan man riktigt känna hur det blåser igenom väggen. Jag hoppas de kan täta till det, annars kommer det bli KALLT här inne i vinter :P

Näe, nu ska jag nanna så jag orkar med 4 timmar meteorologi på morgonen :) Natti!

Kommentarer
Postat av: melinda

tack för lyckoönskningen du gav mig för ett tag sen ;)

2008-08-22 @ 06:44:05
URL: http://melindalin.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0