Fredag

Gomorron! Ännu en fin dag på väg. Tyvärr verkar det vara den sista fina dagen på ett tag... Så då får man passa på att njuta desto mer!! :)

Just nu sitter jag och avnjuter en god frukost bestående av två rostade mackor med kalvkorv, ett glas juice och en tallrik varm ostkaka med hallonsylt. Mumma! Om en knapp timme ska jag hämta Linda i Kungsbacka för att sedan åka upp till Malin :) Det var flera år sen vi tre träffades så det kommer bli en kanonkul dag! 

Uscha, igår brände jag mig en del på ryggen när vi var ute på havet. Inte jättefarligt, men ändå så att det svider lite. Helst hade jag bara traskat runt i bikiniöverdel idag, för kläder gör att ryggen ömmar en del.. Men jag får skylla mig själv :)

Mamma kom hem från Finland igår, och hade med sig Suffeli choklad! Det är nästan exakt som kinapuffar, men bara att se påsen gör en nostalgisk! Så gott!!! Och sen fick jag en burk med mumin tuggummin :D Yeay! 



Nu ska jag mumsa klart på frukosten. Ha en kanondag!!

Kommentarer
Postat av: melinda

hehe vad gulligt med mumintuggummin :D vad smakar dom?

2008-08-01 @ 18:41:06
URL: http://melindalin.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0