Fin fredag!

Ohh det har varit en jättebra dag! En trevlig dag i skolan, gjorde ett bra pass i simulatorn :) Efter skolan hängde jag med Petra till stallet där hon har sin häst. Jag fick låna en annan häst, så vi red ut på en tur i skogen. Det var så underbart att få rida igen!! Inte ridit på över 2 år, så jag gissar att jag kommer ha träningsvärk imon :D Men det är det värt ;)

Sen var jag lite dum.. När jag kom hem och hade ätit lite så blev jag hysteriskt trött, så jag la mig och sov några timmar. Men jag borde ha duschat först. När jag vaknade var jag lite täppt i halsen och hade allergihosta. Jag hade massa häst/stall bös i håret, och sen la mig på kudden, och när man sover vänder man sig om och där låg jag och andades in allt bös. Inte bra. Men nu, 5 timmar senare har det börjat lätta lite. Min inhalator ligger hemma i Särö, dumt...

Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem från sin första flygning som first officer på Onurair :) Han är så duktig!!! Eller ah, "hem" kommer han inte, men till hotellet så att han kan logga in på nätet och prata lite i vart fall. Det är ganska tufft att ha ett förhållande på sån distans. Men vi ska klara det :) Än så länge funkar det bra, även om man längtar sönder sig hela tiden...

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0