Loggor

Det har varit mycket prat om loggor och "nya" företag det senaste. Idag stod det massa trams om Nya Försäkringskassan och Nya Moderaterna. Alliansens nya logga ser ut som Animal Planets logga, vilket grundar sig på att det är samma folk som gjort båda.. Dålig fantasi?

Till saken: idag så fick vi en förhandsrelease på Nya LFV och dess nya logga! Jag vågar dock inte visa den här nu, för det är lite hysch hysch fram till den 1 april då nya LFV föds. Men i samband med releasen så bjöds vi på tårta och fick lite trevliga pryttlar med nya loggan på; datorväska, bilmugg, penna, block, USBminne och en pin. Men när allt offentliggörs så ska jag visa upp loggan här. Jag är inte säker på om jag gillar den ännu, det är en logga som får växa lite... Den är stilren, men lite tam kanske :)

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Nya LFV!?



Nu blev jag nyfiken.



Kram Maud

2010-03-28 @ 11:42:33
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0