12 juni 2010

Gomorron!

Ett par knäckemackor med skinka och gurka, några röda saftiga jordgubbar och en kopp hasselnötskaffe = en finfin start på morgonen! Jag var uppe redan en timma sen, alldeles för tidigt för en ledig lördag egentligen, men vi har fullt upp idag. Vi ska installera varmvattenberedaren och slänga ut den gamla hemska kombipannan och oljetanken. Grannen erbjöd sig hjälpa till då han är gammal VVS'are, förutsatt att han inte fick betalt :P Men jag har ju blåbärspaj och rabarbersemifreddo att bjuda på istället :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Kul att du börjat blogga igen :) Då har jag lite att läsa igen medans jag dricker Mitt morgonkaffe (något senare) :)Ha en bra dag! kram josse

2010-06-12 @ 10:40:02

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0