Suddig vecka

Fy vilken seg vecka det har varit, jag har varit så trött hela tiden. Kanske är höstmörkret som knackar på :) Vi har suttit i simulatorn och kört procedurseparationer, känns som om det börjar fastna nu :) Bara en vecka kvar nu. Idag hade vi mastery (sluttest) för APP-kursen och det gick fint. Igår la jag mig vid halv tolv, och jag tror aldrig jag har lagt mig så tidigt dagen innan ett prov och känt att jag har koll på sakerna. Fin känsla alltså... :)

Jag är ingen fantast av hösten, det förknippas mest med rå kyla, regn och mörker. Men så som vädret är nu är riktigt fint, soliga dagar där solen värmer även om luften är ganska kylig. Det är fint när löven börjar falla i alla underbara färger och de stora koftorna får åka fram ur garderoben :) Jag har även spanat in en stor mörklila halsduk på MQ, en sån halsduk utan ändar, så när nästa lön har kommit så ska jag unna mig den. MYYS!

För första gången på hur många månader som helst så kan jag verkligen koppla av och inte få dåligt samvete över att jag slappar eller spelar FarmVille eller vad det nu kan vara, för just nu har jag inga måsten. Teorin är klar för denna kursen och det är flera veckor kvar till nästa kurs. Skönt med en liten andningspaus mitt i allt.

Nähä, åter till kladdkaka med vaniljsås och hallon och gamla fina Gone with the wind :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0