Helgen

I fredags var vi lediga från skolan, vilket passade perfekt eftersom Linda kom och hälsade på! Vi har haft ett par jätteroliga dagar, gått på stan, kollat affärer och ätit MASSA tacos!! Det finns så mycket härliga vårkläder i affärerna så man blir tokigt shoppingsugen! Vi hittade en superfin vårjacka som jag köpte, den var härligt grön och vårig så nu kan våren komma på riktigt tycker jag ;) Dessutom hittade jag en ny bok av Marian Keyes, "This charming man". Älskar hennes böcker så förväntningarna är höga!

Just nu sitter jag och äter choklad och väntar på att Tim ska landa så att jag kan säga godnatt till honom :)

Tack Linda för en kanonhelg!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv underbara vän! Puss

2009-03-22 @ 09:20:01

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0