Lång väntan

Fin utsikt har jag i alla fall! :) Sitter på Helsinki-Vantaa nu och väntar på min flight som går om fyra timmar. Tim har redan stuckit med en tidigare flight som gick för en kvart sen. Det var billigare för honom att boka den tidigare flighten, så han får vänta på oss i Göteborg. Mamma kommer med ett flyg från Oulu om några timmar och sen tar vi samma flight till Göteborg härifrån.

Jag hade velat åka upp till Oulu och hälsa på alla kusinerna, men varken tid eller pengar ville det :P Så det får bli en annan gång. Lite synd då jag inte träffat dem på 5 år nu. Den yngsta av kusinerna, Laura, är jag gudmor åt, och med tanke på att hon var ca 3 år sista jag såg henne så är hon riktigt stor nu!

Näe, nu ska jag till Moomin Shop och köpa Snorkfröken så att min Mumin hemma får sällskap! Jag ska köpa alla de stora gosedjuren, en varje gång jag är här :)

Ses!

Kommentarer
Postat av: fia

ÅH! Jag är också galen i mumin-grejer.. Vad kostar de gosedjuren? :-D

2009-07-20 @ 19:07:01

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0