Tisdag

Idag har varit en väldigt intetsägande dag. Vakna, skola, hem, dammsuga, diska. Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan sova :)

Nu börjar det bli lite mer att göra i simulatorn. Under sista passet idag fick jag verkligen kämpa på för att hinna med. Än så länge behöver vi inte sätta restriktioner mot "feeding"-sektorn, men när det kommer ytterligare mer trafik så blir det nog dags att kräva större mellanrum mellan planen.

Det är riktigt roligt i skolan nu, och det nya simulatorn är mycket trevligare än den gamla!! Mycket mer användervänlig och modern. Det känns liksom lite mer på riktigt nästan, hehe.

Nu ska jag slänga makaronerna på kokning

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0