Tisdag

Jag har fått gjort en hel del idag, riktigt stolt :) Dammsugit, torkat hyllor och skrivbord, diskat, putsat spisen och städat badrummet. Sedan har jag fått gjort klart all CBT! Det var t o m intressant ett tag, att läsa om CPDLC (Controller Pilot Data Link Communiaction). Det innebär att man kan skicka skriva meddelanden mellan controller/pilot, istället för att bara prata. Bra komplement!

Sedan har jag avancerat en nivå till på TTT :D Längesedan jag försökte mig på det, men idag blev jag sugen. Sedan har det väl slunkit ner lite mer kaka ;) Nu håller jag på att göra makaroner och stekt korv, något jag aldrig tröttnar på :)

Tim fick byta basering till Izmir nu, och det finns inget internet på hotellet där :( Och det är dyrt att ringa. Så vi får prata massa mindre ett tag framöver. Jädra u-land är vad det är :P Hoppas att han kan samla sina flygtimmar fort och sen få jobb på ett bolag lite mer norrut :) Jag älskar dig Tim!!!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0