Landvetter :)

Idag var jag, Nina, Hossein och Joel på Landvetter. Det var jättekul att komma tillbaka till ATS där, var ju länge sen jag städade där nu. Det var riktigt många av flygledarna som kände igen mig, det gjorde mig glad :) Vi fick en genomgång av luftrummet i Västra Götaland, en snabbkoll i tornet och kontrollen, vi besökte ramptornet (som bl a har hand om parkeringar av planen) och sedan SAS handling.



Vi fick även en biltur ut på plattan, körde även ut på runway och körde hela banan lång, man kände sig ganska liten i en liten bil som gasade på längs runway :) Roligt! Sist gjorde vi en liten kik på brandstationen och kollade hur de jobbade.
Jag fick hejjat på många gamla kollegor också :) Jag har saknat Landvetter :) och imorgon blir det Säve! :)

Nu har jag ätit tacos, proppmätt! Ska slappa i soffan en stund innan jag ska nanna.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0