Sommar

Underbara sommar! :) Skönt att man fick lite semesterväder innan skolan börjar igen. Jag bara njuter i fulla drag av solen, havet och ledigheten. Särö är verkligen så härligt på sommaren! Var ute på och fiskade med Malin på Hönö i veckan, så nu är frysen full med makrill :)

Nu har jag bara en vecka kvar av sommarlovet, det börjar kännas stressigt. Jag har hur mycket som helst att läsa! Eller inte så mycket egentligen, men jag måste fräscha upp allt jag kunde innan sommaren. Sedan har jag en hel bok i meteorologi att läsa. Det är inte så svårt, men lite segt att läsa. Känns lite hemskt att behöva åka ner till Malmö och bo i en liten lägenhet i en större stad, när man kan leva så fritt här. Men det ska ändå bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen :)

I eftermiddag ska jag ut på havet en sväng, ska bli skönt att åka lite båt. Det har varit mycket brännmaneter, jag brände mig t o m ett par gånger i veckan. Men nu börjar de dra sig utåt havet igen när vattnet blir varmt :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0