Lördagkväll, äntligen!

Klockan är 22 och nu kan min lördagkväll äntligen börja! Men den blir inte så lång, för jag har jobbat sen 8 i morse, med några timmars rast mitt på dagen. Jag ska i alla fall ta mig ork att se Valentines Day, en film som verkar likna Love Actually som är min favorit, alla kategorier! :) Om en liten stund kommer även Tim hem, så då är kvällen fulländad!


Som Buzzador har jag fått testa tjänsten Lovefilm under en månads tid, och nu har jag precis fått hem Valentines Day och Borta med Vinden, en riktig klassiker! Hos Lovefilm hyr man filmer, det finns lite olika varianter på abonnemang. Nu kan NI också få testa på en månad gratis genom att klicka HÄR. :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0