Helgen

Helgen har varit helt jättebra!! :) I fredags hämtade jag upp Malin på morgonen, sen åkte vi till Linda. Linda och Johans hus är riktigt fint, hemtrevligt och mysigt! Vi tog en promenad, kollade på massa gamla kort och sen lagade Linda mat till oss.
Malins mage börjar växa rejält nu. Hon är ändå inte så stor som jag trodde hon skulle vara, men nu det sista kommer det kanske öka lite. Fin är hon i vart fall :) Och Linda har färgat håret mörkt sen sist vi sågs, mycket fint!! I bakgrunden syns Lindas fräcka dekorationsgren. 



Det var riktigt skönt att komma ut på landet lite, slippa storstaden ett tag. Jag kommer aldrig bli en storstadsmänniska... Men jag får låtsas att jag är det ett tag ;) 

Hehe, jag skickade ett födelsedagskort till Malin, lagom för att det skulle komma fram på hennes födelsedag. Men jag hade satt för lite porto så hon fick betala lite för att få det hem :P Vad pinsamt!! Jag hade scrappat kortet själv för att göra det mer personligt :)




Sedan på lördag var jag en sväng i Kungsbacka och köpte ett par nya koftor, frusen som jag är :) Och lite hårprodukter som kan ge mig lite volym i rufset. Sedan har jag mest suttit i soffan och ätit Paradis-choklad resten av helgen ;)


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0