Trädgårdspyssel

Det har varit riktigt fint väder ute idag, dock lite blåsigt så jag fick inviga mössan för denna säsong :)


Det är helt värdelöst att klippa gräset runt dessa stenar, så idag har jag grävt runt dem och ska senare lägga kantsten runt alltihop. Bland dessa bumlingar växte tidigare små fula barrbuskar och diverse ogräs, men till våren ska där komma upp fina tulpaner och annat blommigt :) Jag ska spola bumlingarna med högtrycken också så de blir mossfria. Nu när jag ser bilden så funderar jag dock på om jag ska gräva en rak linje på vänstra sidan istället för att ha en sådan vinkel, om ni fattar :P

Kommentarer
Postat av: Bosse

En rak linje upp mot nordvästra tilläggs-TMA:t blir skitsnyggt!

2010-10-07 @ 21:05:09
Postat av: Sara´n

Hej Johanna, absolut att du ska gräva en rak kantlinje! Kram Sara

2010-10-15 @ 10:44:26
URL: http://sarans.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0