Äggstanning utan ägg? Näe...

På ICA hittade jag rosa värmeljus, det blev lite varmare ljusreflex på bordet än med vita värmeljus. Det syns inte så bra på bilden, men ack så fint på riktigt :)


Idag har varit en lugn ledig dag. Eller jag jobbade natten, så jag kom hem vid halv 8 i morse, sov till 12.30 och har sen mest masat mig runt i huset och sjungit med musik på hög volym :) Tvättat lite, pysslat lite, och nyss skulle jag baka mig en kantarell/västerbottensostpaj. Pajskalet gräddat, osten riven och löken hackad, kantareller i kylen. Och äggen är gamla! Så in med allting i kylen igen, så får jag göra klart det i morgon kväll istället, när jag skaffat ägg :)


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0