Full fart!

Vilken dag... Jag gick av nattpasset vid 7, åkte hem och sov en timma. Sedan åkte jag till vårdcentralen för att plocka bort några stygn på magen som inte försvunnit. Sedan åkte jag hem och pysslade lite, och nu har sotaren precis varit här och kollat rören inför vårt ombygge. Sedan har jag dammsugit, städat och diskat. Och klockan är knappt tolv...

Nu ska jag sova tre timmar, innan nästa gubbe dyker upp. Det är en elektriker som ska koppla elen till varmvattenberedaren så att vi äntligen kan få varmvatten igen :) Sedan får jag se om jag hinner sova nåt mer innan det är dags att åka till jobbet igen för ett till nattpass.

Och skolan här bredvid verkar ha tävlingar på gång.. Hundratals ungar som gapar för full hals och slår på trummor.. Zzzzz...

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0