Städdag

Idag har det varit lite molnigare och nästan kyligt i vinden. Eller ja, varmt är det ju, men jämfört med de senaste dagarna så kändes det kyligt ;) Så jag har passat på att storstäda hemma! Dammsugit minsta lilla list och våttorkat golven och haft mig, så nu skiner det här inne! Jag var även ute en sväng i rabatterna idag igen, och slängde täckbark på de rabatterna som är färdigrensade från ogräs. Nu är 3 av 4 rabatter fixade, snart klar! I år ska jag bara satsa på att rensa bort all skit så att det blir mer lätthanterligt nästa år, då jag ska fixa lite finare blommor och så :) Och trädgårdsland!! Fast det kanske vi fixar redan till hösten. Jag måste läsa på om vad som kan sås på hösten eller våren osv... Mycket att lära :)

Nähä, nu ska jag sätta mig och kolla fotboll, tro det eller ej. För jag ska ändå sitta i soffan och påbörja ett broderi, en doptavla :)

Kommentarer
Postat av: Sara´n

JOhanna vad pysslig du är! Du kanske vill följa med på stick-kafe när de drar igång efter sommaren igen?

KRam Sara

2010-07-07 @ 08:57:23
URL: http://sarans.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0