Planering

Nu har jag suttit i flera timmar och lekt med IKEA kitchen planner :) Vi har planer på att skaffa nytt kök, och jag är jättenöjd med vad jag har knåpat ihop idag! Det dröjer nog ett tag innan vi gör slag i saken, men planera är kul!


Förut var vi en sväng och hämtade lite färgprover, för vi ska måla om i sovrummet! Just nu är det någon mesig aprikosorange färg på väggarna, och de har även målat på snedtaket för att få mer väggkänsla, eller nåt. Men vi ska måla om taket och även då snedtaket i vitt, och väggytan blir en matt jordnära grön nyans. Det kommer bli så fiiiint :D

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 20:30:00
URL: http://smsalåna.nu

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0