Liseberg!

Idag har jag varit på Liseberg!! Eftersom det har varit en fantastiskt varm dag så trodde jag att det skulle vara fullt av folk, men det var faktiskt överkomligt. Högst 25 min väntetid på de största åkattraktionerna, det är inte så illa för en varm lördag i juli :) Jag var där med Rikard, och vi fick åkt en hel massa, och jag vann även min första stjärnvinst nånsin!! :) Toblerone!

Jag hoppas på stjärnvinst på Kexchoklad också ;)

 

När jag kom hem på kvällen så haffade jag en handduk och bikinin och cyklade barfota ner till bryggan och badade. 23°C i vattnet, 24° och massa vind på land. Det var mycket skönare i vattnet!! Jag låg bredvid båten och guppade runt i 20 min... Helt underbart... I morgon ska det åska sägs det, men ändå vara varmt. Jag hoppas på lite bad innan jag beger mig hem till älskling :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0