Linda och Johans bröllop ♥

I lördags var det dags för bröllop, och det var såååå fint! :) Dagen började med att jag och Malin åkte till Linda, för att sedan åkte vidare till frisören i Ulricehamn och vi fick jättefina frisyrer. Efter det åkte vi hem till Linda igen, bytte om och gjorde oss fina. Jag hade glömt skärpet till min klänning hemma i Särö, men jag lyckades fixa så att det kom på plats innan det var dags :) Sedan åkte vi runt i nejden och tog vackra kort, jag och Malin fick vara med på några stycken också.

Sedan var det dags för vigseln och det var så fint. Till och med jag som aldrig lipar fick en tår i ögat! De hade ordnat en 35manna kör och det var så underbart vackert att jag fick rysningar. :) Mäktigt!

Efter vigseln åkte vi till bygdegården där festen hölls och vi åt god mat, bjöds på underhållning och hade en trevlig kväll. Enda minuset var alla hårnålar som tryckte in i övre halsen på mig, där knuten satt. Har fortfarande märken från det, hehe, så det kändes! Men vill man vara fin... ;)

Vigseln

Kören

Nygifta!

Jag, brudparet och Malin :)

Moi!

Några av bilderna är lånade av Sofia.


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0