Har jag några läsare kvar?

Det hade inte varit konstigt om alla flytt eftersom jag varit så oaktiv här :) Ändring!

I fredags var jag på Sticky i Göteborg med syrran, Josefine och Liv och kollade när Amaranthe spelade, sååå grymma!! Spana in dem genom att klicka på namnet!
Dagen till ära invigde jag de underbara skorna från inlägget nedan! :D Lyckades hitta dem till slut! Hmm, hittade även ett annat par skor, mörklila låga boots utan klack med lite nitar baktill, från Zara. Perfekta höstskor, och jättesköna!

Igår fick vi nycklarna till huset!! :D Så nu har Tims flyttat sina grejjer dit och jag kör mitt lass på fredag. Jag flyttar allt som stått hemma hos föräldrarna och det mesta från min lägenhet, men sparar lite grejjer eftersom jag inte flyttar ut härifrån förrän sista oktober. Men som sagt, på fredag ska jag dit och hjälpa älskling att fixa i ordning. Första helgen i vårt hus!! Hihi, jag är helt överlycklig! Jag ska försöka börja använda min stackars kamera så att ni kan följa vår pysslande i huset.

Apropå skor så har jag insett att jag har massa skor nu när jag packat :P Kanske ska börja använda dom lite mer nu när jag förstått att jag har dem ;)

Jaha, annars då? Denna vecka har vi met-obs kurs, vilket innebär att vi lär oss skriva kodade väderrapporter. Jag trodde vi skulle få lära oss att avgöra väder genom att titta ut också, men det får vänta tills jag börjar min praktik.

Nu ska jag få några timmars sömn innan det bär iväg med mera väderrapporter, flyttpackande och tvätt.

-o-O-o-

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0