Helgen

I lördags var jag och älskling och kollade Star Trek på Bergakungen. Den var riktigt bra, även om det var en hel del överdriven action som inte riktigt var i sann Star Trek anda, utan mer Hollywood. Ni trekkies där ute kanske blir lite besvikna på vissa delar som inte passar ihop med vad som hände i orginalfilmerna. Men generellt var storyn bra, de har fått med riktigt bra skådisar också. Att killen som spelar Kirk är dösnygg gör ju inte saken sämre ;)

Den får en 4/5 av mig!


Igår var vi i Trollhättan och hälsade på hos Malin och Peter. Jag och Malin gick en runda på Överby och shoppade lite. Sedan grillade vi och gosade med Sebastian. Han intog krypställning igår, så nu börjar han nog snart att fara runt på golven :D Han är så sötast!


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0