Hej!

Jag ska lägga upp massa bilder från förra veckan här snart. Från möhippa och jumpseat flight :)

Idag har jag fått hem mitt nya VISA kort, med chip. Nu känner jag mig lite modernare, hehe. Jag råkade slå fel kod på mitt gamla kort så det blev spärrat. Så kan det gå när man haft samma kod i 4 år :P

Har även ringt CSN och krånglat med slutdatum för lånet. Först hade jag sökt t o m vecka 27, som är sista veckan på skolan. Men eftersom det är tre dagar in i juli (andra kalenderhalvåret) och jag kommer tjäna mer än tillåtet belopp i höst, så skulle jag bli återbetalningsskyldig på en hel del. Så jag ändrade det till v 26 istället. Nu under våren har jag fått "besked om ändring" hemskickat från CSN några gånger, där de ändrat slutdatum från v 27 till v 26 och sedan tillbaka till v 27. Knas. Hoppas de inte ändrar det IGEN! Nu vill jag ha v 26.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0