ESMX - Växjö

Jag ska bli smålänning! :) Jag fick placering i Växjö, på Smaland Airport som den heter, och jag är nöjd. Självklart är jag lite besviken för att jag inte fick Landvetter eller Säve, men jag fick inte Kiruna i alla fall!! Växjö verkar vara en trevlig stad, jag kommer nog trivas där. Det tar ju inte längre att köra till Göteborg därifrån än vad det gör här från Malmö, så det är överkomligt.



Kanske kommer inte jag och Tim träffas mer än vad vi gör nu, men vi får försöka göra det bästa av saken! :) Haha, och mamma har redan bestämt att hon ska komma och hälsa på ofta så att hon får en anledning att åka till glasriket :P

Nu ska jag bege mig hemåt och äta Pavlova för att fira att jag inte hamnade i norr ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Varför blir ni utplacerade på olika plaster så?

Är ni helt färdiga när ni börjar där eller är det typ "lärlignsplatser"?

Hur länge måste du vara i växjö? Kram kram Josse

2009-05-09 @ 15:50:40
URL: http://josefineamandakarolina.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0