Ångestfylld väntan

Då var denna veckan äntligen här. På onsdag har jag intervju med LFV, och på fredag får vi veta vilka platser vi får efter utbildningen. Nervös? Jag? Inte alls... :P

Jag verkligen hoppas hoppas hoppas på att få plats i väster, så att jag och älskling äntligen kan bo hyfsat mycket tillsammans... Han kommer befinna sig i Gbg ganska mycket när de väl har startat upp företaget där.

Förresten, de tog bort Trollhättan från platslistan förra veckan. Det var någon annan som blev omplacerad dit, så vi fick en plats på Såtenäs istället. Tyvärr kan inte jag söka den då jag inte ska läsa militär påbyggnad. Så jag fick göra ett nytt tredjeval, och jag valde Växjö istället. Har hört att det är en fin stad med en trevlig flygplats. :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0