Skön dag!

Ytterligare en dag i vårens tecken och ännu mer livsglädje :)

Idag hade vi avslut på TCL kursen och vi fick våra rapporter och de bjöd på en mastig och kanongod tårta. Sockergalning som jag är så blev det en rejäl bit ;) Efter skolan åkte jag och handlade på ICA, för de har fiskdisk där. Jag har längtat efter färsk fisk så länge nu. På citygross finns ju bara frysta fiskar... Och jag köpte även lite färska räkor som jag ska gotta mig med om en stund :)

För en stund sedan var jag inne i Malmö och lyssnade när Daniel i min klass hade konsert i en vacker kyrka. Han spelar cello, och han är grymt duktig! Jag är så imponerad, vilken talang! Han spelade några stycken av Bach, riktigt mäktigt.

Jag har sovit lite dåligt senaste nätterna, så ikväll blir det tidig läggdags. Imon kommer Linda hit och hälsar på, så då måste jag vara pigg!! :D Ska bli så kul att träffa dig igen Linda!

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0