Jag har brutit mitt löfte

Jag hade lovat mig själv att inte köpa några jeans innan jag har tränat bort det onödiga på rumpa och lår. Men idag hittade jag ett par jeans på GinaTricot och jag ville bara ha dem. Och jag köpte dem! De är ganska tajta vilket är bra, för då kan jag gå ner lite utan att de blir för stora. Kanon! :)



Jag har inte köpt riktiga jeans på hur länge som helst, så det var änna dags. Jag köpte ett par riktiga jeans hösten 2005. Sedan köpte jag ett par på tradera 2006, billigt. Och sedan köpte mamma ett par billiga till mig 2007. Sedan köpte jag ett par på Gina för 99:- på rean förra året. Så ja, det var änna dags att köpa ett par ordentliga jeans!!! Vad jag längtar tills jag börjar tjäna pengar, så att jag kan köpa mig ett par riktigt fina jeans!

Sedan är vi ju klara i simulatorn på TCL nu och då måste jag ju få fira med att köpa ett par jeans, eller hur?! :D

(Jag börjar resonera som Rebecca Bloomwood i "Confessions of a shopaholic"... Måste se filmen! Har bara läst boken...)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0