Jag håller på att bli vis...

...för jag håller på att få en visdomstand. Och jag hoppas verkligen att jag blir vis av den, varför ska man annars stå ut med smärtan?!?! ;)

Mina visdomständer har börjat växa så att de syns lite då och då och det har gjort lite småont, men sedan slutar de växa och syns inte mer. Knasigt. Men denna verkar vara här för att stanna, för den gör läskigt ont. Så länge jag är igång och pratar så är det uthärdligt, men när jag haft käften stängd en stund så gör det kalasont. Speciellt under nätterna, har sovit jättedåligt senaste två nätterna.

Jag har en tid hos tandläkaren om 2 veckor. Jag hoppas att värken är borta tills dess, jag vill inte dra ut tanden =P Jag har dragit ut fyra tänder (tror jag) när jag var liten. Mjölktänder dock, så det var inte så farligt. Jag har inte tandläkarskräck, men bedövningen och krasandet när de vrider loss rötterna klarar jag mig utan... *rysa*

Har ni tandläkarskräck?

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackare! Jag hade sjukt ont när mina visdomständer började växa, kunde knappt röra käkarna. Men det går över!!! Det gjorde det på mig iaf :)

Puss!

2009-03-05 @ 10:26:01
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0