Dop och melodifestival

Lördagen har varit jätterolig! Sov länge för första gången på länge, det var riktigt gott att vakna och känna sig utvilad.

På eftermiddagen åkte jag iväg till Vargön där sötaste Sebastian döptes. Han var riktigt duktig och lugn i kyrkan! Sedan bjöd Malin och Peter på smörgåstårta från SAAB (som är den absolut godaste som finns!!!) och Johanna proppade i sig 2 stora bitar, så jag var helt sprickfärdig! Därefter kom det tårta, puh! Det fick bli en mindre bit där, men den var kanongod. Sedan öppnade Malin och Peter presenterna som Sebastian fått. Av oss fick han en blårandig övertröja. Linda och Johan var där också, så roligt att träffas och tjöta!! Nästa vecka kommer Linda ner till Malmö och hälsar på :) Ska bli så kul!!

De flesta åkte hem vid 19 tiden, och medan de andra plockade undan och städade så bar jag runt på Sebastian :) Man känner sig änna lite tafatt med bäbisar, jag har knappt hållt en bäbis förr. Men han var lugn, och jag dansade vals med honom ;)

Sedan åkte jag till Rikard och kollade melodifestivalen. Malena skickar vi alltså vidare till Ryssland. Tycker ni det var rätt val? Jag tycker lite synd om Molly som bara fick 2 ynka poäng, hon är bättre än så. Rikards katt låg och myste i mitt knä, och helt plötsligt låg hon i en helt otroligt rolig ställning. Hoprullad, med ena bakbenet över nacken, haha... Nu längtar jag ju inte mindre efter en misse heller :P



Nu ska jag sova så jag orkar plugga imon. Natti!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0