Doften av nybakade scones

Idag har jag bakat scones. Det var flera år sen jag gjorde det, tror det var när jag bodde i Vänersborg. Så nu har jag mumsat på scones med marmelad och ost och druckit mitt nya Sörgårdste med smak av rabarber, jordgubb och passionsfrukt. Supergott!

Sedan har Tim flyttat ut idag, för nu är han klar med bolagskursen i Köpenhamn. Det kommer bli tomt utan honom här... Men redan imorgon ska jag upp till Trollhättan och krama på honom innan han åker iväg till Helsingfors på lördag :)

Och min visdomstand är HEMSK!!! Ipren funkar riktigt bra. Lyckades till och med sova inatt. Jag har även köpt Hexident på apoteket idag för att hålla munnen bakteriefri. Uscha, hoppas verkligen att det går över snart...

Nu ska jag diska. Yeay! ;)

Kommentarer
Postat av: soffi

är det svårt att göra scones? tror jag bara gjort det nångång i högstadiet :-S men det är ju så himla gott :-D

2009-03-06 @ 22:09:06
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0