Tre veckor kvar till examen

Tiden har gått så otroligt fort. Om tre veckor tar vi examen från Entry Point North! Sedan väntar fyra veckor med semester, ska bli skönt. Efter det så börjar utbildningen för LFV som pågår fram till december då vi kommer ut till våra platser, Växjö för min del då.

Idag åkte jag, syrran och mamma till Kungsmässan för lite shopping och jag lyckades komma hem med en examensklänning från Sisters :) Det är inte någon klänning jag egentligen hade valt i första hand, men den ser sååå mycket bättre ut när man har den på sig. Tänkte ha en svart bolero till. Eller kavaj. Dessutom var den på halva priset ;) Nice! Köpte även en top från MQ, vit med tigertryck.



Nu ska jag åka ner till Malmö igen. Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofie

jättesöt klänning! :)

2009-06-14 @ 19:45:18
URL: http://ssunset.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0