Slummen

Det är så trevligt att bo i slummen. Konstant bråk, inbrott och sabotage. Senaste månaden har vi haft ett par inbrott i förråden nere i källaren. Jag har inget förråd där nere, vågar inte, säkrare att ha cykeln på balkongen. Och både i fredags och igår så har det varit sabotage på vattenledningar nere i källaren, vilket har medfört att jag kommit hem från skolan på eftermiddagen och inte haft vatten i kranarna för att de måste reparera. Igår var det borta när jag kom hem och kom inte tillbaka förrän strax efter nio på kvällen. Tur att man inte var nödig...

Det är så fruktansvärt onödigt! Hur kul kan det vara att förstöra vattenledningar i en byggnad?! Jädra slum... Jag verkligen LÄNGTAR till den dagen då jag slipper denna hålan!


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0