Midsommar

Igår började jag dagen med att åka och klippa mig och fixa slingor. Det blev inte så mycket mörkare än innan, men lite naturligare. Jag har två olika sorters blonda slingor plus en del av mitt gamla hår, så det är mer nyanserat. Jag är nöjd :)

Midsommar var annars lugn. Jag och syrran var hemma och lagade lite klassisk midsommar mat, bakade en ljuvlig tårta, kollade film och spelade "hej knekt" tills vi skrattade sönder. :)

(Det funkar visst fortfarande inte att lägga upp bilder. Dumma blogg.se!)

Det enda negativa med midsommar är att gräspollen är som värst. Det har varit ganska illa i veckan, men just nu är det som värst! Jag sitter nu i soffan och snyter sönder mig, kliar ur ögonen och nyser så taket lyfter. Och apoteket här hemma är ju stängt på helgerna. Typiskt :) Men det är inte ett moln på himlen och äntligen sommar igen, så jag ska inte klaga! ;)

Har ni haft en härlig midsommarhelg?

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0