1 pass kvar!

Nu har jag bara ett enda pass kvar i simulatorn innan examen! Och sedan har vi final exam på tisdag nästa vecka. Och på fredag nästa vecka har vi graduation. Hihi! And that's it.

Nu har vi äntligen fått tag på mäklaren efter många dagars ringande, angående en lägenhet vi vill kolla på. Vi ville ju egentligen köpa ett hus, men eftersom vi inte har tid att åka och kolla på hus när vi är på så skilda håll så tänkte vi köpa en lägenhet istället till att börja med. Vi har hittat en jättefräsch 3a i ett mysigt villaområde, nära skogen. Så nästa lördag ska vi åka och titta på den! Jag verkligen hoppas att den är så fin som den ser ut på bilderna. :)

Nu ska jag återgå till plugg!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0