Vuxen?

Igår kom min familj hit till Trollhättan, för Tims föräldrar bjöd på förlovningsmiddag :) Jättegod mat och en underbar tårta! Tims mamma är superduktig på att göra tårtor... Yum! Vi fick en vacker ram av Tims föräldrar och ett par underbara vaser från min familj i present :) Jag visste inte att man fick presenter när man förlovade sig, så det var nice! :)

Nu har vi fått igenom vårt bolån, så nu är det inte långt från husköp. Om vi hittar något! Vi tittade på ett hus i tisdags som verkade kanon, men det var ett rent fuskbygge. Så surt!
Imorgon ska jag och mamma åka och titta på ett litet hus utanför Växjö. Det är en sommarstuga från början, men folk har bott där permanent senaste tiden. Det är litet, 58 kvm, men ser riktigt fräscht ut. Det finns även möjlighet för utbyggnad, vilket vi absolut tänker göra om vi köper det :) Det ligger ett par hundra meter från en sjö, och en liten båt med plats vid brygga ingår i köpet. Mysigt! Haha, nu är det säkert massa hål i botten på båten bara för det, nåt fel verkar det ju alltid vara ;)

Jag länkar till huset på Toftahöjden HÄR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud så gulligt hus! lite litet, men potential till att bli skitbra!!

2009-07-23 @ 20:03:37

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0