Liseberg!

Alla var på Liseberg idag. Alla! Makalöst mycket folk :) Men vi har haft roligt, jag och syrran, med rosa kaninöron på huvudet. Vi fick inte åka så mycket då det var ca 1 timma kötid till många av de större åkattraktionerna. Men vi fick åka Balder, Lisebergsbanan, Jukebox, Flumeride och Virvelvinden i vart fall. Önskar vi hunnit med Kanonen och den nya Hanghai också, men det får bli en annan gång.

Jag har sparat mynt i en spargris senaste året för att kunna spela bort dem på Liseberg, så jag har gamblat bra idag :) Spela massor på Hus&Hem-hjulet, för de hade jättefina vita trämöbler som stjärnvinst, i lite gammal lantstil som jag älskar. Men icke. Dock en 2:a vinst som blev ett litet porslinsset. Syrran vann ett likadant, så hon fick mitt också så att hon får en liten samling själv :) Det var mer hennes stil. En liten påse Daim fick jag med hem också! :)

Nu har jag grymt ont i fötterna, hade inte de mest praktiska skorna (ballerina) för att stå upp en hel dag. Som tur är får jag sitta mycket imon, då blir de att åka bil till Växjö igen. Husvisning. 5:e gången gillt, eller vad? :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0