Graduation!!

Wohoo! Jag har tagit examen från Entry Point North!

Jag är så glad så det är inte klokt!!! :) Det har varit ett tufft år med att lära sig en helt ny värld, en ny bransch, ett nytt yrke. Men vad roligt det är! Jag har utvecklats mycket som person också, jag är mycket mer framåt och bestämd eftersom det krävs beslutsamhet och snabba ryck i yrket. Jag har träffat så många underbara folk som jag hoppas att få se igen! :)

Hmm nu låter det som ett farväl, men om 4 veckor fortsätter vi ju vår utbildning tillsammans fast på LFV, fram till december. Men detta är ju ändå slutet på en era, eller hur man nu brukar säga :)

Det vackra halsbandet med matchande örhängen fick jag i examenspresent av älskling :)

I förmiddags kom mina föräldrar och syster hit, Tim har varit här sen i onsdags, och så åkte vi iväg till skolan vid 12. Jag visade runt dem på skolan, sedan hade vi lite demonstration av tornsimulatorerna. Jag satt i position en stund och jag kände mig inte ens nervös, vilket kändes gött då jag är så nervös av att t ex prata inför folk. Men nu visste jag ju vad jag gjorde, det brukar jag inte göra när jag pratar. Hehe. Sedan hade vi en ceremoni där VDn höll tal, och även vår underbara supervisor Villy och till sist Hossein som höll ett tal från oss i klassen. Sedan blev det kaffe och kaka!!

Efter ceremonin åkte vi till en golfrestaurang i Falsterbo och åt middag, det var riktigt gott! Synd bara att min klänning satt så tajt över lungorna/magsäcken att jag nästan mådde illa till slut ;) Men gott var det, pasta carbonara!

Kommentarer
Postat av: cassie

grattis søtis! :D

2009-07-03 @ 21:12:25
Postat av: Frida

Grattis Mumiin!!!! :) Gud vad roligt!!!! Betyder detta att du kommer hänga hemma i Särö nu ett tag så att man kan få träffa dig?! Puss

2009-07-05 @ 16:14:34
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :) Jag kommer vara i särö nu i juli, förutom en vecka då jag är i helsingfors. Så vi måste absolut träffas!!! :D Puss

2009-07-05 @ 22:03:44
URL: http://johannascorner.blogg.se/
Postat av: Josefine

GRATTIS VÄNNEN!!

Måste kännas helt otroligt skönt, vad duktig du är!

Och filken fin klänning.... :)

Kram! Josse

2009-07-08 @ 11:40:04

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0