Sjukling!

Min dunderkur fungerade inte. Så här mår jag idag:



Plus att jag har sjukt ont i halsen! ("Sjukt" ont... haha) Kan knappt prata... Inte bra när rösten är ett av mina främsta verktyg i yrket :P

Detta är exakt samma som i julas. Ont i halsen på eftermiddagen, lite feber på kvällen, och över 38° nästa morgon. Följer det samma mönster så är febern borta i övermorgon :P Men eftersom det är samma symptom funderar jag på om det är nåt mer virusaktigt som spökar. Ska försöka få tid på vårdcentralen idag så de kan kika. Bara jag inte har halsfluss... *Usch*

Sov dåligt gjorde jag med, vaknade flera gånger av att jag kallsvettades och att sängen skavde nåt djävulskt mot huden. Hemskt när det gör ont att ligga ner... Nu ska jag försöka trycka i mig lite yoghurt, det är nog den enda som jag kan få ner, gör så ont att svälja. (Nu har jag klagat klart)    ;)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0