Myyyys

I fredags tog jag tåget upp till Kungsbacka, där mamma mötte upp mig och körde mig till akuten för att kolla halsen. Eftersom jag inte har tid att stanna hemma från skolan för att gå till vårdcentralen, så får jag ta akuten på kvällen istället ;) Läkaren konstaterade att jag inte har halsfluss i alla fall. Skönt. Så det är väl bara att härda ut och försöka äta när det inte gör alldeles för ont.

Sen åkte jag till Landvetter och mötte upp Tim :D Åhh så gott att kramas med honom igen!! Vi åkte upp till Trollhättan, min hals blev ännu värre och jag lipade nästan för det gjorde så ont att svälja, kunde knappt äta alls. Dessutom började det värka i mitt ena ögonlock, som svullnade upp lite och det rann ut lite vit-aktigt var ur ögat. Vaknade några gånger under natten av att ögat var igenklistrat av geggan, läskigt! Men enligt pappa så kan det bli så vid förkylningar, så det är väl bara att härda ut det med. :P



Jag fick en present av Tim, ett rosa Gameboy Micro!
Jag hade aldrig tv-spel eller gameboy när jag var liten, så jag får leka av mig nu ;)



Idag har vi ätit världens godaste kebabsallad och pizza på Fontana, kollat film och kikat på ny bil :) Halsen har klarat sig hyfsat genom dagen med hjälp av MÅNGA smärtstillande. Lyckades äta riktigt mycket kebabsallad faktiskt! Nu tror jag dock att det är dags för en dos piller till innan sängdags. Ögat är bättre med. Har använt glasögon istället för linser idag, och det har inte kommit nån mer gegga. Lite öm på ögonlocket bara.

Kommentarer
Postat av: Lisa

stackars dig gumman <3

krya på dig

2009-01-18 @ 12:37:55
URL: http://lislutt.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0