Lite rea och utrensning!

I fredags gav jag mig ut en sväng till Kungsmässan för att kolla träningskläder och lite rea. Min kropp hänger nog inte med efter att ha varit krasslig och soffliggandes, för när jag stod vid kassan på Kicks så höll jag plötsligt på att svimma. Kassörskan var jättegullig och kom med ett glas vatten och ett äpple, så att jag fick tillbaka lite blodsocker och energi :) Sedan blev det en fika på Espressohouse för att få mer vätska och mat i magen.

Jag lyckades i alla fall köpa mig min favoritmascara från Clinique innan jag fick min svacka, sedan köpte jag även en träningsBH på Stadium och en fin topp på Gina's rea :)

Nytt år brukar föra med sig en känsla av att jag vill förnya mig. Träningslusten har kommit tillbaka, vilket känns riktigt positivt nu. Och nu ska jag ge mig i kast med att rensa ut gamla kläder och skräp i min gamla garderob här hemma! :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0