Äntligen lite förbättring!

Igår hade jag 39° mest hela dagen. Ringde vårdcentralen så fort de öppnade, väntade i telefonkö i en timma och när jag väl kom fram så hade de inga läkartider kvar. De sa att jag kunde gå till jourcentralen efter kl 17 istället, så det gjorde jag. Där sa läkaren att det troligen är influensa, så jag fick åka hem igen. Jag har inte haft någon snuva innan igår, så då trodde de jag pratat med på telefon att det kunnat vara nåt annat. Men nu är jag massa snuvig med, så jag får väl gissa att det är influensa.

Vaknade inatt av att jag hade 39,4°, rekord! Så då tog jag ett piller för att få ner febern. Sen dess har jag inte behövt ta några fler Ipren, och febern håller sig nu mellan 37-38. Skönt!! Hostan är hemsk, har kramper i magmusklerna! Bra träning ;) Just nu känner jag mig piggare, har t o m kunnat äta lite pannkakor som jag gjorde. Igår åt jag enbart en tallrik gröt på hela dygnet, så jag kände för att äta något mer matigt nu. Fast jag kände ingen smak överhuvudtaget av maten =P

Mer honungste och citronvatten, tack!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0