Kunglig förlovning

Så har äntligen Victoria och Daniel förlovat sig :) Vad roligt det ska bli att se bröllopet nästa år! Jag vet inte så mycket om Daniel mer än att han har ett gym, men han verkar nog vara en bra blivande prins. Jag kollade videoklippet där de offentliggör förlovning, och en mer tryckt stämning får man leta efter. Kungen, drottning, Victoria och Daniel läste innantill från ett papper, och det brukar inte bli bra. (Eller vad säger ni gamla strömmabor, Hasses pappers-tal om burkar och potatis?) Fast Victoria läste inte så mycket innantill, hon är en duktig talare.




Förresten har jag inte ätit en enda semla idag... Typiskt! Jag får ta igen det senare i veckan :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0