Jag är rik!!!

Eller nästan i alla fall, för CSN har kommit idag. Haha :) Man känner sig alltid lite smårik de där första dagarna när man får nästan 8000:- (varav det mesta är lån) Hmm, näe inte så rik kanske. ;) Jag måste skicka efter nya CSN-papper och studieintyg för att få förlängt CSN. Vi har bara fått till mitten mars, eftersom man bara får söka för ett år åt gången. Stört.

Och bara för att fira min rikedom så åkte jag och slösade lite ;) Jag köpte lite hemlisar och även två hårprodukter jag velat köpa ett tag. Silvershampoo och Absolut repair-inpackning från L'oreal Professionnel. De sägs vara riktigt bra så jag hoppas på det. Jag har fått lite gulaktigt hår tycker jag, så vi får se vad silvershampot kan göra för mirakel :)



Sedan köpte jag även en efterlängtad semla. Den smakade skit!! Tunt bröd, enorm mängd hård och torr grädde (smakade nästan smör) och ungefär ett kryddmått mandelmassa. *suck* Jag får väl göra som vanligt numera, åka hem till Göteborg för att få något ordentligt.

Nu ska jag laga lax i ugnen. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du köpt hemlisar!? Nu är jag nyfiken iaf... kan man få en ledtråd? Puss

2009-02-25 @ 22:28:05
URL: http://lindaochjohan.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0