Ajj...

Det glömde jag ju skriva förut, att det bästa med melodifestivalen i lördags var ju i början när Martin Stenmarck sjöng :) Melodin är från den tecknade filmen Spirit som jag älskar, dock hade de bytt ut texten en aning, hehe... Martin gjorde rösten i den svenska versionen av filmen, men jag har inte hittat de låtarna någonstans. Älskar de sångerna!!! :)

Okej, ajj! Jag har fått en elak finne i ljumsken. I LJUMSKEN! Kläderna trycker på och gör ont och jag haltar fram och kan knappt sitta, hahaha. Hur elakt är det inte!? Kunde den inte satt sig på hakan eller nåt annat ställe som inte kommer i kläm ;)

Nu ska jag ner till tvättstugan igen, full fart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din stackare! Det var inte ett nace ställe att ha en finne på, hoppas den försvinner snart! Puss

2009-02-09 @ 19:18:14

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0