Tillbaka i Malmö

Lägenheten i Rosengård stod kvar. Det var ju för väl! Och jag känner verkligen att jag kommit tillbaka hit. De skjuter fyrverkerier och smällare i närheten. Som vanligt. Jag har INTE saknat det :P Men nu är det bara tre månader kvar i denna lyan, sedan blir det flytt!! :) Yeay!!!

Det känns mysko att vi ska tillbaka till Sturup i morgon. Semestern har gått fruktansvärt fort, men santidigt känns det som om det var jättelängesen vi hade graduation.

Förresten, underbara Josefine har kommit hem igen efter ett år i Sydamerika!! :D Vi var ute ett gäng igår på Delirium, ett ölställe i Göteborg som har öl från hela världen. Riktigt nice! Och jag fick presenter, en så vacker sjal och en handgjord spegel. Tack vännen!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0