Underbara vårdag!!! :)

OHH vad jag älskar sol!!! Jag blir så glad och pigg :) Fast vem blir inte det egentligen :)

Jag har fått gjort massor! Tvättat 12 (!!!!) tvättar, lite extra som badrumsmatta och plädar och sånt som inte tvättas så ofta. Jag har bytt lakan för fönstret också. Jag har inte satt upp gardiner ännu (efter ett år, hehe) för jag har ingen borrmaskin så att jag kan fästa upp gardinstången. Men jag har haft ett beigt lakan där innan, men nu kom jag på att jag har ju massa färger att välja på :) Så nu hänger ett grönt lakan där istället, mycket finare när solen lyser igenom. Det blir BASTU här inne om jag inte har skydd för hela fönstret, så ett lakan där är praktiskt.

Sedan har jag tvättat fönstrena på utsidan också, det behövdes efter vinterns äckelväder. Så nu ser jag ut igen :) Genom balkongdörrsfönstret i alla fall, där hänger inget lakan ;)

Nu ska jag sprudla vidare :) Ha en underbar kväll!! Jag ska sitta här i solen en timme till innan den försvinner...

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0