Långfredag

Det har faktiskt varit en ganska lång fredag idag, hehe :) Vaknade ganska sent, åt en god frukost med smoothie och hönökaka. Sedan åkte jag och mamma till Kungsmässan för att handla all påskmat. Jag tänkte även byta klänningen på Gina, men de hade inte den andra varianten så jag behöll den jag redan hade. Jag ska kika i Trollhättan i helgen också om den finns där.

Jag shoppade lite också, ett par somriga nagellack från Mavala (Baghdad, Rose och ett topplack) och en apelsinpress av glas från Indiska, jättefin! Behöver en apelsinpress när jag gör mina smoothies. Nu klämmer jag bara ur apelsinen med handen, men man får inte riktigt ut allt och det skvätter överallt :P


På eftermiddagen har jag tagit en låååång skön promenad på över en timma, var helt mör i benen när jag kom hem :) Sedan har jag gjort en tårtbotten som blev kanonfin!!! Ska göra en tårta imon bitti som föräldrarna och deras gäster ska äta imon kväll. Synd att jag inte hinner smaka :)

Förresten, jag åkte in på poliskontroll på småvägarna i Särö idag :) De lurar där man minst anar! Det är tredje gången jag får blåsa hittills i mitt liv. Det är bra att de står och kollar nu under påsk, för det brukar ju vara en dålig tid i trafiken.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0