Full Moon

Vilken totalt kass dag det varit idag! Vi har haft skola eftermiddag/kväll tidigare i veckan, men idag skulle vi börja tidigt, och jag har lite svårt att ställa om dygnet så. Så jag kunde inte somna igår kväll, somnade närmare halv 4 tror jag.
Vaknade i morse och var helt snurrig, vinglig och hade huvudvärk. Och så kände jag mig hela dagen. I skolan fick jag även väldigt ont i magen, sån där molande värk som man blir kallsvettig av och inte riktigt vet vilket håll man ska sitta på. Jag minns inte mycket av vad som sades på lektionerna idag, försökte mest hålla mig i schack :P
När jag kom hem så var magen urkass, jag var hungrig och dötrött. Även om jag åt lite så försvann inte hungervärken, men tillslut kunde jag somna. Så jag sov tre timmar och efter det hade jag ingen värk i magen längre :) Men huvudet gjorde fortfarande ont, så jag tog ett par piller och låg och läste en stund.

Vid 20 tiden ikväll mådde jag såpass okej att jag satte mig i bilen och körde hem till Särö, men nu mår jag ganska kass igen. Blä! Men det ska bli gott med långledigt nu över påsken :)


Jag tycker om att vara lite vidskeplig, och inatt är det fullmåne såg jag när jag körde hem. Jag brukar alltid ha svårt att sova vid fullmåne, det är faktiskt sant. Så jag skyller min kassa dag på fullmånen ;)


Förresten, Sonata Arctica's låt Full Moon är grym!


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0