Lyckad pluggdag, haha

På dagen åkte jag till Petra för vi skulle sätta oss och plugga inför Mastery testet vi har på torsdag. Passade på att skaffa busskort nu med, så att jag blir lite rörligare :) Cassandra hängde på, och sen försökte vi plugga. Det gick väl sådär måste jag säga. Vi satt och förhörde varann på lite allt möjligt, och jag fick insikten om att HJÄLP vad jag måste plugga resten av tiden innan provet :) haha... Sedan gjorde vi tacos :)
På kvällen kom Daniel och Sidsel dit också för att ha lite spelkväll :) Vi körde Settlers, ganska kul spel när man förstod reglerna, haha.. Efter det körde vi lite Backpacker. Jag har bara spelat det på datorn innan, men det var kul att köra det som brädspel med.
Sedan när vi skulle hem så gick jag, Daniel och Cassandra till Södervärn för att ta bussen, men sen insåg vi att våran buss till Rosengård inte går därifrån. Så vi traskade iväg en bra stund innan vi hittade en busshållplats där bussen gick ifrån. Jag hade med mig massa pärmar och böcker i en sportbag, och den vägde bly!! Nu har jag fula märken på axeln där den skavt in, som bristningar. Uscha. Men hem kom vi :)
Nu ska jag käka lite innan jag ska sova. Hoppas alla har haft en trevlig lördag kväll!!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0